woensdag 8 april 2009

Wat doe je met Last FM!!??

Eigenlijk is dit een verborgen schat. Ongelooflijk veel mogelijkheden en toepassingen. Ik stuur dit juweeltje naar mijn gezinsleden, die allemaal muzikaal zijn en ieder een eigen muzieksmaak hebben ontwikkeld. Mijn echtgenoot ben ik de komende avonden kwijt. Spelen met Last FM. Voor de bibliotheken zie ik eigenlijk ook best kansen. Muziekafdelingen van alle bibliotheken in Nederland vormen een netwerk rond deze site en presenteren deze als aanvulling aan de muziekliefhebbers. Gebruik de site ter promotie en/of als de achtergrondmuziek op de muziekafdeling en klanten maken zo kennis met deze toepassing. Visie of een gekke gedachte, ik weet het niet maar 1 ding is zeker; ik vind deze site verschrikkelijk leuk

1 opmerking:

  1. Minpuntje. De kwaliteit van het geluid is niet zo goed. Met een mooie muziekinstallatie is het nog meer genieten

    BeantwoordenVerwijderen