woensdag 1 april 2009

Nu bij podcasts en You tube beland. Een paar interessante podcasts op mijn netvibes geplaatst. Wat moeten we er in ons werk mee doen? Het zijn toch je favoriete programma's die je op een later moment nogmaals wil zien die je uitzoekt. Wellicht dat een I&A medewerker op zoek naar een antwoord op de vraag van een klant een extra informatiebron heeft. You tube is leuk en je kunt er enorm veel op vinden. Ik wilde graag een paar filmpjes van mijn zonen via een link op mijn blog zetten maar... ik krijg ze niet geactiveerd!. De hulp van mijn collega Hella ingeroepen en zij kreeg het ook niet voor elkaar. Wat is er mis?

4 opmerkingen:

  1. Kun je me stap voor stap uitleggen wat je hebt geprobeerd. Misschien dat ik zo kan zien wat er mis gaat? Stuur ook even de link waar de filmpjes staan dan probeer ik het ook even.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alinda

    Misschien te eenvoudig gedacht. Ik heb You tube geopend. Vervolgens op trefwoorden Fietstocht Groede Calais getoetst. Video gevonden en het url adres gekopieerd naar mijn blog. Moet ik soms eerst mij aanmelden bij You tube?

    gr.
    Rineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even testen hoor!!

    http://www.youtube.com/watch?v=9IX5PgXk6PE

    Dit filmpje bedoel je? Als je bij de video bent kun je inderdaad aan de rechterkant van het scherm de URL kopiƫren (dus niet de url bovenaan de pagina) of het filmpje insluiten. Dit doe je door de code te kopiƫren die naast het filmpje staat. En dat plak je in je bericht op je weblog.
    Als het nou niet lukt neem dan even contact met me op!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoials jij het schrijft heb ik het gedaan. Graag jouw advies.

    gr.

    Rineke

    BeantwoordenVerwijderen