zondag 1 februari 2009

Nu verder

Aan flickr heb ik veel tijd besteed. Het is niet echt mijn ding. (zie mijn reactie). Misschien ter ondersteuning om de digitale nieuwsbrief te vullen zou het een goed instrument kunnen zijn. Het bijhouden van mijn blog vind ik heel leuk. Om dit nu in mijn werk te gebruiken, heb ik wel de nodige twijfels over. Binnen de bibliotheek zou ik graag met intranet willen werken. De RSS feeds zijn super. Ik heb al diverse zaken naar netvibes gesleept, vooral werk gerelateerde informatie. Een Edwin Mijnsbergen zal ik nooit worden maar wellicht kunnen we in de toekomst in provinciaal verband via RSS de bibliotheekontwikkelingen bij iedere medewerker aanbieden.

1 opmerking:

  1. Goed idee van je m.b.t. rss! Zou inderdaad ook handig kunnen zijn. Alleen welk platform zou men kunnen gebruiken om die bibliotheekontwikkelingen op te zetten?

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen