maandag 9 maart 2009

IM

Met horten en stoten deze opdracht bekeken. Eerlijk gezegd heb ik een hyves account. Vond ik leuk om met mijn nichtjes te kunnen babbelen. Echter het goede voornemen is al vlug versloft. Ik denk dat je het pas doelbewust gaat gebruiken wanneer je dierbaren ver weg wonen en je via skype elkaar op een goedkope manier kunt bereiken. Ik weet dat mijn dochter het nu doet met haar vriend. Op mijnwerk heeft autmatisering voor mij MSN geïnstalleerd. Ja even leuk, maar ik vond al vlug dat ik elke keer vlug werd afgeleid vanwege een nieuw MSN bericht. Toch hou ik deze blablablafunctie wel in de gaten. Je weet maar nooit.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Rineke,

    Voor privé gebruik ben je er al goed mee bekend.
    Vind je het voor bibliotheken ook nuttig?

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Julia

    Ik heb miin twijfels. Het is een chat programma voor en door meest jongere gebruikers. Ik merk inmiddels dat de grootste hype een beetje voorbij is. Natuurlijk kunnen de mensen gebruik maken van de gratis internet faciliteiten die de bibliotheken aanbieden. Maar om als I&A medewerker op deze manier de doelgroep te bereiken, lijkt me heel intensief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu bij podcasts en You tube beland. Een paar interessante podcasts op mijn netvibes geplaatst. Wat moeten we er in ons werk mee doen? Het zijn toch je favoriete programma's die je op een later moment nogmaals wil zien die je uitzoekt. Wellicht dat een I&A medewerker op zoek naar een antwoord op de vraag van een klant een extra informatiebron heeft. You tube is leuk en je kunt er enorm veel op vinden. Ik wilde graag een paar filmpjes van mijn zonen via een link op mijn blog zetten maar... ik krijg ze niet geactiveerd!. De hulp van mijn collega Hella ingeroepen en zij kreeg het ook niet voor elkaar. Wat is er mis?

    BeantwoordenVerwijderen